Hoe maak ik lavastenen schoon?

Ik heb een ingebouwde lavagrill in de keuken, maar ik heb er geen lavastenen in omdat ik niet weet hoe ik die na gebruik moet schoonmaken. Er komt namelijk marinade en vet op de stenen en het is wel zo fris om dat een beetje schoon te houden. De rest van het apparaat is goed schoon te houden, maar de lavastenen???? In de handleiding is niets te vinden.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
11K

Het beste antwoord

Als zich op de lavastenen veel vet heeft opgehoopt, moeten de lavastenen worden gereinigd.
Lavastenen in de vaatwasser of gewoon in een bak heet sop reinigen.

Misschien slaat deze link op je lavagrill?